niedziela, 4 października 2015

Witajcie.

1 dzień blogowania...
Tak jak w tytule - Witajcie.
To moja pierwsza notka na tym blogu, który również jest moim pierwszym.
Mam na imię Ewa. Jestem pierwszą kobietą na Ziemi i czuję, że jestem tylko eksperymentem, dlatego postanowiłam prowadzić notatki z mojego pobytu w tym pięknym miejscu.
Zjawiłam się tutaj dopiero wczoraj i żyję już prawie jeden dzień. Zaczynam pisać już dzisiaj, gdyż nie chcę niczego przeoczyć, bo, kto wie, może pewnego dnia te notatki będę komuś pomocne.
Dzisiaj wszystko wydaje mi się jeszcze piękniejsze niż było wczoraj, chociaż nie wiem jak to możliwe. Ten świat jest tak piękny i podniosły, tak bliski doskonałości, że aż dziwne, że może stać się jeszcze doskonalszy. Tak krótko istnieje, a jest tak wspaniały, to niesamowite. Ostatniej nocy księżyc wypadł z naszego układu, To bardzo przykre i serce łamie mi się na myśl o tym.
Wczoraj chodziłam za drugim Eksperymentem. Nie widziałam nigdy mężczyzny, ale jestem pewna, że tym właśnie on jest. Trochę się go bałam, ale myślę, że to normalne. Uciekałam przed nim myśląc, że będzie mnie ścigać, ale w końcu zauważyłam, że on również ucieka ode mnie.
Dzisiaj również uciekał, nie wiem co robić. Wciąż siedzi na drzewie, zastanawiam, się kiedy stamtąd zejdzie.
Odezwę się jutro i napiszę czy zszedł z drzewa, czy może wciąż tam siedzi :)
Do napisania, Ewa xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz