poniedziałek, 5 października 2015

Coraz lepiej!

Trzy dni później...
Hej!
U mnie i Adama jest coraz lepiej. Wciąż się poznajemy i rozmawiamy, coraz lepiej się dogadując. W ostatnich dniach zadałam sobie trud nazwania zwierząt. Nie było to bardzo trudne zadanie, ale wiem, że on by mu nie podołał. Jest więc mi głęboko wdzięczny, że to zrobiłam i nie nakazałam mu sobie pomóc. Myślę, że czuje dzięki temu ulgę, gdyż nie ma on tak wielkiej wyobraźni, a nazwanie wszystkiego jest bardzo ważne, aby każdy mógł wiedzieć kim jest. Nie wyobrażam sobie nie wiedzieć, że jestem Ewa lub, że jestem kobietą. Ta wiedza jest bardzo przydana, dlatego trzeba było w końcu wszystko nazwać. Rozstawiłam również wiele tabliczek, które pomogą nam odnaleźć się w Parku Niagara, jak nazwałam miejsce, w którym żyjemy. Bardzo podoba mi się ta nazwa, jestem pewna, że memu towarzyszowi również.
Odezwę się niebawem,
Ewa xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz